Használati útmutató a FIT FOR EXPORT – ONLINE IPARÁGI ROADSHOW platformhoz
1. Belépés/regisztráció
A www.madeinhungary.org weboldal megnyitása után az esemény kezdőoldalára érkezünk. A rendezvény regisztrációhoz kötött, így csak alapvető információk láthatóak a nem regisztrált felhasználók számára. A Belépés menüpont alatt nyílik meg a belépés/regisztrációs oldal.
A hazai előregisztrált cégek első alkalommal a tájékoztató emailben megküldött módon tudnak belépni a felületre.
Akik nem regisztráltak, ők a regisztráljon linkre kattintva tehetik meg.
Abban az esetben, ha elfelejtette a jelszavát, kattintson az ide linkre és a rendszer jelszó emlékeztetőt küld a regisztrált emailcímre.
2. Saját profil
A Saját profil menüpont alatt a nevünkre kattintva szerkeszthetjük személyes felhasználói profilunkat
A Felhasználói profilunkban a Személyes adatok fül alatt egészíthetjük ki az adatainkat.
A legfontosabb teendő a ZOOM azonosító beillesztése, ennek hiányában nem lehetséges B2B találkozókat kezdeményezni és felkéréseket fogadni. Lehetőségünk van profilképet is feltölteni a fiókunkhoz.
Az előregisztrált felhasználók itt tudják megváltoztatni a belépési jelszavukat, amit a jelszó módosítása check-box kipipálásával és az új jelszópáros megadásával véglegesíthetnek. (Az oldal alján található Mentés gombra kattintva.)
Az előregisztrált felhasználóknál alapértelmezetten megjelenik a B2B részvételi szándék, a név és az email cím a személyes profiljukban a többi regisztrált felhasználó számára látható módon. A GDPR előírások szerint ezeket a felhasználó korlátozhatja a check-boxok előtti pipa eltávolításával.
Az újonnan regisztráltak számára A nevem megjelenhet a résztvevő listában check-box kipipálandó, különben nem tudja az adatlapunkat megtekinteni a többi regisztrált felhasználó.
A B2B funkció szakmai résztvevő számára nem módosítható, hiszen a Fit For Export program célja B2B találkozók létrehozása.
Az Egyéb személyes adat kitöltése nem szükséges a szakmai résztvevők számára a Fit For Export programhoz, elsősorban az előadóként regisztráltak bemutatkozásának helyét szolgálja. Ha elkészültünk a személyes adatok kitöltésével, a lap alján a Mentés gombra kattintva tárolhatjuk.
Továbbra is a Felhasználói profilban maradva a Céges adatok fül alatt szerkeszthetjük a vállalattal kapcsolatos információkat.
Értelemszerűen a beviteli mezők kitölthetők és céglogót is feltölthetünk, ha a kurzorral az ikonra mutatunk majd a zöld + jelre kattintunk.
A Célpiacok felsorolásakor, kérjük angol nyelven írják be az országok neveit.
A meghatározott kategóriákból válassza ki tevékenységi körét a legördülő menüből. A jobb oldali ikonra kattintva nyílik meg a menü, itt több ágazat is megjelölhető egyszerre. Ha nem talál releváns ágazatot, kérjük az Egyéb kategóriát jelölje meg.
A Termékek és Szolgáltatások alatt a cége tevékenységével összefüggő információkat oszthat meg.
A beépített szövegszerkesztő mezőben bemutatkozó szöveget írhat, formázhat, képeket, videókat és külső linkeket illeszthet be.
Kérjük, a szöveges részt minden esetben angol nyelven vigyék fel.
Ha elkészültek, a Mentés gombra kattintva tárolhatják a felvitt adatokat.
3. Résztvevők
A Résztvevők menüpont alatt a regisztrált felhasználók listája található. Ha az adatinkat feltöltöttük, (és a GDPR érzékeny információkat is engedélyeztük) az alábbi módon jelenünk meg a listában:
A felhasználó nevére kattintva a teljes profilja megtekinthető magyarul és angolul. (A program csak az előre kódolt adatokat fordítja angolra, ezért kérjük a felhasználó által felvitt szöveges tartalmakat angol nyelven megadni.)
4. B2B Találkozók
A B2B Találkozók menüpont alatt a Saját B2B profilunkat szerkeszthetjük, részvételi időszakokat módosíthatunk, felkéréséket kezdeményezhetünk és fogadhatunk el.
A B2B profiljaim fül alatt létrehozhatjuk az Új B2B profil gombra kattintva az első B2B profilunkat.
Az új B2B profilt elnevezzük (angol nyelven), ami utal a termékre vagy szolgáltatásra, amihez együttműködő partnert keresek.
Az keresett együttműködés elsődleges típusát a legördülő listából kiválasztjuk.
A B2B profilhoz is feltölthető új ikon, kép, brand stb.
Keresést segítő Kulcsszavakat adhatunk meg (angolul).
A hazai cégek az Együttműködési igények exportőrként felsorolásból több reláció vonatkozásában kiválaszthatják a check-boxok kipipálásával a keresett együttműködés(ek) típusát.
A Leírás szövegszerkesztő mezőben az ismert módon részletezhetjük a kívánt együttműködést a termékeink, szolgáltatásaink és a relációk vonatkozásában (angol nyelven). A Mentés gombra kattintva tároljuk a felvitt adatokat.
A létrejött B2B profil az alábbi módon jelenik meg. A zöld pipa aktív állapotot jelöl, rákattintva inaktiválható és piros X jel fog megjelenni. Szabadon kapcsolható. A zöld mappa ikonra kattintva szerkeszthetjük a profilt.
Korlátlan mennyiségben hozhatunk létre B2B profilokat és szabadon állíthatjuk aktív vagy inaktív állapotba.
Megjegyzés: B2B profil nélkül is tudunk B2B találkozókon részt venni, de a keresések alkalmával korlátozott számban fognak ránk találni, ezért érdemes legalább egyet létrehozni. Több B2B profil olyan vállalatok számára nyújthat segítséget, akik szerteágazó tevékenységet folytatnak és egyes termékükhöz vagy szolgáltatásukhoz eltérő együttműködési igényt támasztanak.
Ha az előbbi módon megadtunk B2B profilt és aktív, akkor a Résztvevők között a B2B információ fül alatt megjelennek a felvitt adatok. Ha több B2B profilt hoztunk létre , akkor görgetve elérhetők egymás alatt.
A B2B időszakjaim fül alatt elérhetők a kiválasztott idősávok. Alapértelmezetten minden résztvevő minden idősávban rendelkezésre áll. Kérjük, ha módjukban áll ne változtassanak rajta, illetve ha biztosan tudják, mikor nem tudnak rendelkezésre állni, azt célszerű a B2B találkozók kezdete (2022. november 14.) előtt időben megtenni a check-boxok előtti pipa eltávolításával. November 14. után az aktív B2B időszakban, illetve olyan idősávot, melyben már visszaigazolt találkozója van, már kérjük, ne módosítson a rendelkezésre állási időpontokon, mert a létrejött találkozókat befolyásolja. Ha mégis elkerülhetetlen, hogy részt vegyen, és idősávot inaktiválna, kérjük, ha már ütemezve volt találkozó arra az időszakra, előtte jelezze a B2B partnernek a találkozó lemondását (bővebben lejjebb).
A program first-come first-served elven működik, ebből adódóan jelentős aktivitást a November 14-et követő első héten várunk.
A Mentés gombra kattintva tároljuk a választásunkat.
A B2B felkéréseim fül alatt az Új találkozó szervezése gombra kattintva kezdeményezhetünk B2B találkozót.
Ekkor a Résztvevő lista felületére érkezünk, ahol minden olyan résztvevő, akik feltöltötte a ZOOM felhasználónevét az adatlapjára, felkérhető a B2B felkérés gombbal egy találkozóra. (A hazai résztvevők, kérjük, hogy csak külföldi résztvevőket kérjenek fel.) A pop-up ablakban az Igen gombra kattintva elküldhetjük a felkérést, melyről a felkért fél emailben értesítést kap, valamint a saját B2B felületén is megjelenik.
A saját B2B felületemen az alábbi módon jelenik meg a felkérésem. A sárga nyíl jelöli, hogy a kérést elküldtem, de még visszaigazolásra vár. A piros gombbal visszavonhatjuk a felkérést.
A felkért fél B2B felületén az alábbi módon jelenik meg. A zöld pipára kattintva tudja elfogadni a felkérést, mellette a nyílra kattintva elutasítani.
A visszautasítást szöveges módon is elküldhetjük, melyben jelezhetjük az okokat vagy javaslatot tehetünk arra, hogy valamelyik fél későbbi időpontban kezdeményezze újra a felkérést. (Konkrét időpont igényeket az automatizált rendszer nem tud teljesíteni.)
A létrejött találkozók a B2B találkozóim fül alatti listában találhatók
A partner nevére kattintva elérjük a résztvevő adatait.
A Ø gombra kattintva a fent említett módon lemondhatjuk a találkozót.
A kék i jelű információ gombra kattintva a találkozó részleteit érjük el. A ZOOM linkre kattintva a böngészőben megnyílik az online találkozó.
A találkozó kezdési időpontja előtt maximum 5 perccel tudnak a résztvevők a B2B meetinghez csatlakozni, ahol a Zoom waiting roomban várnak, majd az adminisztrátor engedi be a feleket a találkozó kezdési időpontjában. A találkozók 20 percesek, a találkozó vége előtt 1 perccel a ZOOM értesíti a résztvevő feleket a meeting végének közeledtéről. Az egyes résztvevők találkozói a között a rendszer minimum 10 perces szüneteket biztosít.
5. Programok
A Program menüpont alatt az online előadások listája nyílik meg. Az előadás nevére kattintva érhetők el a program részletei.
Az előadás linkje a felugró ablakban elérhető. (Zoom vagy Teams link, az előadó preferenciája szerint)
(A Teams meetinghez nem szükséges regisztráció)
Rákattintva a böngészőben nyílik meg az esemény. A kezdési időpontjában az előadó (host) engedi be a résztvevőket.
Az oldallal kapcsolatos kérdéseivel, kérjük, keresse a Fit for Export csapatot bizalommal.
Üdvözlettel:
HEPA – Fit for Export
fitforexport@hepa.hu
Export lehetőségek a magyar KKV-k számára
Október:
21. 10:00-11:00 (CEST) - B2B Webinar
25. 10:00-11:00 (CEST) - Svájc
26. 9:00-10:00 (CEST) - Omán
28. 10:00-11:00 (CEST) - Németország
November:
4. 10:00-11:00 (CET) - Koszovó
7. 9:00-10:00 (CET) - Törökország
8. 10:00-11:00 (CET) - Hollandia
9. 10:00-11:00 (CET) - Észak-Macedónia
9. 11:00-12:00 (CET) - Montenegró
10. 9:00-10:00 (CET) - Bosznia-Hercegovina
10. 10:00-11:00 (CET) - Ausztria
10. 11:00-12:00 (CET) - Albánia
11. 10:00-11:00 (CET) - UAE
11. 11:00-12:00 (CET) - Szaúd-Arábia